Tufft med att bo själv.

Först och främst ber jag om ursäkt att jag har varit så inaktiv på sistone, har det rätt så tufft nu när man har flyttat till ett eget boende. Har fan knappt tid att städa eller göra roliga saker!  Man måste handla, laga lunch åt morgondagen och laga middag! Sen så ska man diska och städa också..

Men det är fortfarande underbart att ha nåt eget! :D Speciellt på helgerna. Och ja Det kommer bli en fet inflyttningsfest snart men man kan ju inte bjuda för många det är ju bara 45kvm! Jag har börjat deffa med...FIIIIIFAN vad jobbigt det är..äter fan inga kolhydrater alls.. och det är riktigt JÄVLA jobbigt. Men som sagt... No Pain, No Gain!

Nu har jag bara typ 1000kr på som jag ska överleva på denna månad! Det känns bra med ärtsoppa varje dag typ..haha fyfan asså. Aja jag lär överleva annars lär ni märka det ;D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0