Helgen var lugn.

Jaha..Då är helgen snart slut då! Denna helg har varit väldigt lugn och mysig :) Igår så var jag och jennifer i Tumba C där jag klippte mig! :D Det blev kort och fint ;) Sen efter det så drog vi iväg och kollade på kläder, dock så hittade vi inte ett skit haha och sen efter det så handlade vi massa mat! Sen så åkte vi hem och tog det lungt. Sen så började jag med maten! Det blev kyckling med potatisklyftor mycket gott måste jag säga! Medans vi åt så såg vi på filmen Seven Pounds med Will smith, en riktigt bra film! Det var som en chickflick för män haha. Idag så har jag inte alls gjort så mkt heller tog en promenad när jag vaknade i en 1h och 10min sen så har jag städat och jag satte nyss igång en tvätt. Jennifer är inne i stan med en kompis så jag ska väl börja med maten strax..Lär bli en tonfisk/kyckling sallad med couscous :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: David from work

Låter som en nice helg ! brukar vara sånna lugna helger när man flyttar hemifrån =)

2009-02-14 @ 00:31:13
URL: http://tacksforsnacks.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0