Lättdeffa är svårt! :(

Jo det är ju såhär att jag har ungefär deffat i en vecka nu väldigt lätt också, men det är fortfarande riktigt svårt!  Räkna kalorieintag,konditionträning,akta sig för godis och snacks. Fan jag har ju alltid kört på enbart styrka tidigare och nu ska man börja ha konditionspass?! min kondition är som en 70 årings som har rökt i runt 50 år...=P okej, inte så dåligt är det men nästan!  ;-) Och idag ska man gymma med. Jag har märkt att nu när jag deffar lite lätt så har jag gått ner rätt så mycket i vikt pga detta, det är väldigt jobbigt eftersom jag gillar att lyfta tungt hehe, men det är väl smällar man får ta om man vill bli rippad som fan. Vi hörs senare grabbz and girlz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0