Julen kom tidigt i år :)

Jag och jennifer har ju viljat flytta hemifrån så fort som möjligt och nu så har vi äntligen fått en lägenhet i tumba! Eller det är egentligen inte en lägenhet utom ett slags minihus! :D Helt underbar liten lya vi har hittat. Den är 50kvm stor och otroligt mysig. Kommer lägga ut bilder på den senare när jag har fixat kamera.

Vad har jag gjort mera? Jo just det jag har fixat möbler till lägenhet också! Dom är väldigt fina och biler får ni också senare på dom.

Sen så har jag och Jennifer shoppat sönder! Har köpt massvis med julklappar så man får hoppas de som får klapparna blir nöjda. Nu när jag flyttar hemifrån så måste man ju börja betala hyra och mitt jobb är ju inte världens mest välbetalda jobb så jag håller på att söka nytt jobb inom it support. Har sökt x antal support jobb med fast lön som verkar väldigt roliga och mycket bättre än vad jag har nu så man får hoppas att de hör av sig.

Imorgon kommer min tvillingbror hit till sthlm från malmö och ska fira jul med la familia, ska bli hur trevligt som helst har saknat han fett mkt! Sen den 26e så åker jag, Jennifer och brorsan buss till småland och ska på släktmiddag! Ska bli så kul! :D har saknat dom jättemycket. Sen efter det så ska jag och Jennifer på crosscon som är ett rollspellskonvent som några vänner till oss anordnar varje år, hur kul som helst. Sen så blire nyårsfest i småland också hos Johan A, då jävlar ! :D Det var väl allt jag kommer på om vad jag ska göra under min semester hehe, sen så har jag precis fixat ett nytt spel jag håller på att skriva en recension på med, den lär vara färdig om någon dag eller två!

God Jul och Gott nytt på er vänner så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Lika sent som alla andra år!

2008-12-28 @ 18:11:21
URL: http://rushby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0