Helgen var nääjz!

Tjo, helgen har varit mycket bra! Jag och Jennifer åkte iväg till en fest i fredags kväll hos william i hagsätra, det var riktigt skoj att få träffa grabbarna och jennifer hade ju aldrig träffat dom heller så det var ju bra att hon fick chans till att få träffa dem också! Hon tyckte dom var lite omogna men vf dom är ju 90or? :P Jag drack också lite på festen det var JÄVLIGT onödigt...drack ett glas rom.... så jag kunde inte träna i söndags :( Så nu måste jag träna mån,tis och ons...förjävligt men men, no pain no gain?

Sen i lördags gjorde jag typ ingenting, Jennifer skulle jobba så jag var typ bara hemma och gejmade...nörd som jag är ^^

Fable 2 spelade jag, galet roligt spel!

Sen i söndags så åkte jag och jennifer in till stan för att fika och köpa julklappar! ;D Vi fikade vid plattan på ett rätt så mysigt cafe, dock så smakade jennifers daimtårta bajs. Den var fan gammal eller nåt. Sen efter det gick vi runt i marknaden på plattan, hittade inget roligt alls i marknaden :( Men sen drog vi till gallerian och där hittade jag några julklappar till aston ( min lillebror ) Sen så sprang vi iväg till webhallen och där köpte jag och jennifer nya hörlurar till våra mp3 spelare! Jag köpte några schyssta KOSS lurar och jennifer köpte några schyssta sennheiser lurar ^^ Sen så köpte jag min julklapp till min andra bror ^^ Får hoppas att de gillar presenterna! Sen efter vi var på webhallen drog vi till bandhagen köpte lite food och sen så tog vi bussen hem :) Var en riktigt schysst dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0