Varför tränar jag?

Jag har fått många frågor till varför jag tränar såpass mycket som jag gör, och anledningen till detta är..att jag älskar det!

Jag älskar att känna känslan att pumpa musklerna så hårt så dom nästan spricker

Jag älskar att öka i kg på hantlarna/bänken osv

Jag älskar att se resultat!

Jag älskar att gymma?


Men jag tycker fortfarande jag inte är någon träningsnarkoman, kanske lite men inte speciellt.

Det enda tråkiga med att gymma är att man måste gå på diet och satsa på konditionträning senare om man verkligen vill se resultaten riktigt ordentligt, och jag hatar verkligen detta. Men som sagt "No pain, No gain" ;-)

Man kanske borde satsa på en bodybuilder karriär eller vad tycker ni? Lite anabola hit och ditt osv...HAHAHAH nej jag skojar med er...OR AM I!?


Kommentarer
Postat av: erik pantzar

shuu, det som är nice att bara chilla runt o flexa, flexa o bygga

2008-12-10 @ 10:36:43
Postat av: Jonas E

yeeah

2008-12-10 @ 22:01:08
Postat av: Jonas E

yeeah

2008-12-10 @ 22:01:16
Postat av: erik pantzar

yeaaaah!! arghhHHh

2008-12-17 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0